..

..

Followers

Friday, January 14, 2011

Siap Assignmentku

baru 2week stdy dah de byk gile keje..
stress datang tetiba..
nk2 weekend..
lagi la bosan xtau nk watpe.
semalam aku pinjam la laptop kawan pastu cakap kat die nk wat assgmnt la.
Die bagi dan aku xwat pn keje 2 semalam sebaliknyer tengk cete hindustan..
mane x nye rumit2ku keluar..
bile aku duk sorang2 malas la nk uat assgmnt 2
rumit p membuat assgmnetnyer jugak kat cafe baru..
balik2 tengk aku dok tengok mubie...
so hari ini aku complete kan keje aku..
yeah!!.siap jugak satu assignment..
2 semua gara rumit yang bising..
dok pot pet..pot pet...
kate aku pinjam laptop saje...
 tapi assignment x nkbuat..
Sok hari ni aku dah berjaya siapkn  jugak..
kiranye aku berjayala memotivasikan  diri ini..hehehe
chayok2 lina!!!..
..............
.....
...
AKu boley lakukan..!!
keje mudah!!
mesti buat!!!
jangan tangguh2!!!
....
....
tula azam aku tuk sem ni..

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...