..

..

Followers

Monday, January 10, 2011

MAKEP 2010



8januari 2010.
Ade majlis makan malam  bersama MT2 kelab di UMT.
So aku dan exrumit aku dapat pergi.
Kami ingat dapatlah duk makan semeja.
tup2 bile sampai sana,ade nombor meja rupenyer...
sangat x happy...
yela makan pon x boley la banyak2..
hehehehhehehe


NI pic after events berlaku.Kami menaiki pentas dan berposing2 la.
Kami ni pantang tengok kamera..
hahahhahahahahahahahahahahahahahha.
tengok kat bawah ni ade lagi..
yang ni pic sebelum kawan aku nk p tandas..
hahahaha
maklum la dalam dewan makan tu sejuk kot!!!
entala.
banyak sangat minum air.jadi la cam tu..
hehe..
ni dessert yang ku  xmakan...
Aku tengok je...
.nampak cam sedap tapi x pon aku jamah..
hahahahahaha..
rugikan..
biarlah,sayang nk makantau x..
padahal xcantik pon.tetiba rasa x nak makan la..:)p
nice pic....suka tengok pic yang ni.tu kate kawan aku la..hahahhahaha
pasan cantik jela..hohohoho

selagi bateri kamera x bis,selagi tu la aku dok posing2..
hahahaha
tq kepada yang meminjamkan hp kamera kepada aku..
lalalalallalala~.
syok kot dapat berpicture ni..
sekian untuk makep 2010..
kalo de lg jemputan untuk tahun hadapan,..
maybe pergi....

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...