..

..

Followers

Friday, January 28, 2011

second tym donor blood..



hai......
dah lame x update blog rasanyer..
hehehe
bz la..
ni kat umh..
cuti
so dapat la update..
week b4 balik..
aku and kawan aku p donor blood..
niv bwah pic aku..
pada 24 januari..







ni darah aku..
byk gile kot...
ni kali kedua aku menderma
seronok je rasanye dapat membantu orang yang memerlukan darah.. 







kalau korang nk tau.
Dulu  aku sangat la takut derma darah.
tapi skunk aku dah brave giler..
hahahahha
hebatkan..
menyesal dulu x nk derma tym sem 1  sampi sem 4,...
yela mcam2 dengar..
de orang kate pengsan la,peninig2 la..
padahal bese2 jela..
lagi kate berat badfan naik la..
entapape je....
depend  atas orang jugak la..
sem 5 keatas baru nk start derma..
lagi bape kali la aku boley derma sepnjng aku di muka bumi UMT ...
hmmmmm..papepon best la..
rasa excited...
hehehehee
erm...xsakit pon,,seriusly...



my blood is o..

P/s:kepada kawanku2 yang membaca n3 ni.
mai la kite pakat p donor blood eh....

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...