..

..

Followers

Thursday, January 13, 2011

maafkanaku!!!





hAI......
korang.Aku sedih ni..
Aku telah buat sesuatu yang x sepatutnye aku wat.
Cam ne ni?????
benda dah pon  jadi.
Kisah die cam ni...
Aku baru je lepas mandi,setelah dikejutkan oleh kawan aku iatu aida.
PAstu aku siap2 la nk pakai baju,
Die pulak siap2 nk p hospital melawat kakak ipar baru bersalin..
Bile die dah siap,die pon keluar la bilik.Yang aku ni duk belakang pintu x pasan die.
MUla2 aku tgk die menangis.....
Aku ingat kenapa.
pastu die cakap die terspit pintu.
Adoi!!!!!!!!!
sakit giler,
Aku penah kena jugak.tapi week lepas la.
Dua kali...
SORRY mekda..
Aku betul2 x sengaja.
AKu serius x pasan ko...
Aku dah risau dah...
hope xde papelah eh....






Papepon aku minta maaf sekali lagi eh..x sengaja..:(
cayunk ko!!!
pasni aku akan berhati2 bile buka pintu or tutup pintu...

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...