..

..

Followers

Monday, January 10, 2011

JALAN2 GAN GENG KELAB PECINTA FILEM..

 hari aku terajin nk update pic2 p Kl hari tu..
26dec smpai 30dec 2010...
Aku bertolak dari umt 26malam dan sampai ke kl pada 27 tengahari coz disebabkan oleh ade kemalangan kecil berlaku di bas kami.
first tempat kami pergi adalah FINAS.
disana aku jumpe artis iaitu Julia zegler..hehehe
Die peramah gile kot
best la,Aku pk arits2 kat malaysia ni sombong
x rupanye..
ni kat bawah pic aku gan die..

aku dan julia

lagi kami jalan2 dalam FInas tu nampak pic cantik,kawan2 aku pon posing..
hmmm
best la p sana,yela dapat masuk kat sana,korang mesti x penah p kan.
So xpe2 aku paham..tengok jela eh..
hehehehhehehehehe




ni pic kat KLCC
ala2 model x aku.bosan kot.xdebenda pon dalam klcc ni
barang semua mahal2.orng yang kaye n banyak duit boley la nk beli.
setakat orang cam aku ni.manelah mampu..
hohooho

 tym ni comelnye..hehehe
ade dua orang kawan yang suka dok mengacau ketika aku nk posing sikit..
bawah ni plak model2 baju la konon..hahhahahaha


 ni geng baru kenal di ASwara.hohohoohohohohoho.best la kawan gan depa2 ni.

ni kawan saya...
cumel kan die yang baju purple tu..
hehehhe
best giler la.
banyak lagi pic tapi internet ni lambat la..apapun aku rasa best,nk je p lagi
tapi bile??
dengan sape???hmmmmmmmmmmmmmmm..


No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...