..

..

Followers

Tuesday, November 8, 2011

::raya haji penuh bermakne::

salam hari raye lg.
hmm hari ni nk update pasal musim raye haji di kampung halam atuk aku.
hari first je macam2x makanan ade sperti lemang,nasi himpit,rendang dan laksa..
woo sedap giler..
tapi aku bangun la awal2x pagi seawal 6.30 pg pas mandi2x tu siapkan la makanan tuk makan  bersama2x sanak saudara yang lain..
tapi x smpat nk enjoy2x,aku dah tarik bantal tido..fuh gile hebat kan..orang raye2x aku tido pulak..paling sadis adalah aku terlepas la nk bersnap2x pic..tuk la x dapat nk update pic raye haji ni..
;( ;(
taPI  hari kedua best la..
kami berpulun buat pizza,wedges,cream caremel kot(xtau ejaan)
paling best buat  lebih kurang 15pizza ..
byk kan..
wedges 2kg lebih..
best la..
t pic2x pizza bakal di upload..sekarang xde la kat aku..sepupu x upload lg di fb die..
heee.wait n see la ye..
sekian..

1 comment:

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...