..

..

Followers

Friday, November 11, 2011

berdua bersatu

salam..selamat malam..
hai2x semua..semua orang kate tarikh hari ni cumel..11.11.11..
erm aku pon rasa cumel jgk..
kerana aku dapat satu lagu yang best la..maybe aku baru dengar n maybe orang lain dah dengar dulu dari aku.
heee..
.

Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkaliku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapi ku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika denganmu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Ku sanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
lagu ini diberi oleh sumone kepada aku iaitu encik b la...
mula2x xnk la dengar ,sebab dengar kat telefon jekan..
ku pon cakap la xsedap mane pon.
tetiba bile td aku online n ngar..eh sedap rupenyer..
heee
nasibla
die xtgk blog ni..
hmm.jum kawan2x layan lagu ini..

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...