..

..

Followers

Tuesday, June 28, 2011

kepuasan apabila bersukan!!

tik tok tik!!!!!!!!!!!
masa berlalu begitu pantas..
kini aku berada di rumah..
padahal rasa baru semaLAM p main bersukan dengan kawan2x..
sungguh cepat je masa berlalu..
tahun ni masuk kali ketiga aku wakil MASUM tuk u aku..
tapi xde rezeki nk menang pon.tetapi sudah ku bersungguh dalam game..
hmmmmmmmmm..enta bila la rezeki tu nk ade hanye ALLAH saje yang tau.
hope tahun depan aku dapat la wakil sekali lg tuk kali terahir b4 aku konvo..
macam dugaAN aku teme setiap tahun.kali ni game first je semua ahli kami emo2x..
so xde feel tuk main bersungguh pon jd cm tu la :(
apa seronok kerana dapat jupe lg orang yang aku minat tapi!!!!!!!!!die bukan minat pon kat aku..hahahahahaha.just minat jer..hehehehe
xpe2x tu tolak ke tepi lu.'
meh nk share gan u all semua pic2x dari masum ea..






ni la pic first aku n team handball yang pas ku cari geng2 aku..heheheheh
sangat best!!!ceria2x je b4 nk berangkat ke UPM..







 ni la no jersi ku 2 for peace beb..hahahahaahah
entala tetiba suka no 2 lak kali ni..




hah for information u all...,tiap kali masum kan mesti ade satu rama yang akan datang kepada ku,,,
hihhihihihiihihi..ni masum tuk kali ni...t nk cari2 semula pic yang ade pic dulu de rama2x besaq punye ea,...sabar tau kawan2x...
.hmm tuk saje tuk postku malam ni,,


bila kite bersukan,kita akan merasa byk peluh tapi peluh itu la yang membakar lemak2x yang kita ade..
so aku ni otw nk buang lemak2x yang ade la..
hehehehehehheeh..
semakin hari semakin  gemuk la...
cm ne ni...tu jela cara tuk kurangkan lemak cikit2x..
tapi bile dah balik rumah..hampeh tol!!..
byk pulak makanan hok sedap2x aku rasa..hambik kau..
..hahahahahahahahahahahaahha...
::::::
hope korang yang membacanye n melihatnyer suka la ea:):::::

2 comments:

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...