..

..

Followers

Wednesday, June 29, 2011

di kala hidup kebosanaN..(merapu)

.........
1,2,3..
SEE again my lovely blog....hahahhahaaha.tempatku meluahkan apa yang aku rasa harini,,,
hmmmmmmmm tetiba aku rasa sunyi la..xda sape pon nk mesej aku,,,setiap hari pon cm ni la..tapi bile ade masa terluang je.hambik kau..sampai x hengat dunia je..rasa dunia ni cm aku punyer je..:P
hahahahahahahaha..tu la orang kate kawan sejati sangat susah di cari tapi lau kawan biasa sangat mudah dicaRI...
......
ni masuk topik lain lak..(pengalaman)
aku ni xde la byk pengalaman tapi de la sikit pengalaman yang mengajar erti keihklasan hati,,
aku ni xde la baik sangat pon tapi bese jela seperti mane orang lain yang banyak melakukan kesilapan jgk tapi rupenyer ade lagi orang yang teruk dari aku.Kenapa lah dalam dunia ni de macam2x ragam orang ea.Aku pon x paham.Aku kadang rasa diriku ini x penah sempurna pon tapi kita sepatut bersyukur apa yang kita ade.Biarlah orang nak kata apapon pon.Bukan mereka yang menjalani hidupku ni,aku sendiri yang kena tetap dan confident pe yang aku sendiri buat.kadang2x orang cemburu apa yang kita ade..
tips untuk kite teruskan ia seperti biasa:
:: wat saje or  xtau ape orang nk kate
::senyum event de prob yang begitu besar..
::cari jalan penyelesaian yang terbaik untuk diri kita ni
::sayangilah apa yang kita ada
::bila dah xda baru kita nk menyesalinyer.
::perbanyakkan doa  kepadaNYA..
::sering ingat kepada ALLAH..
Bila kita melakukan sesuatu dengan ikhlas pasti de balasaN untuk diri kita.Itu aku sering percaya.Bila sesuatu kejahatan yang kita buat,maka dapatlah balasan itu sekejap je.dapat cash.enta ape yang dirapukan ini..tetiba je tertaip sampai x sedar apa yang ditulis.Main post je x hiraukan pape yang berlaku di keadaan sekeliling aku ni.:)

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...