..

..

Followers

Tuesday, December 14, 2010

woooooooo...ikan oh ikan...

hidangan yang kami makan....
hmmm.nyam2
sangat sedap

sotong celup tepung sedap
ikan siakap pon sedap
xtau nk makan yang maner..


hmmmmmmmm
ni family aku...
irah x nmpk.die kecik.hohohooho.


yeahhhhhhhhhhh.........
ari ni family aku p makan kat luar
makan ikan bakar..
macam2 yang mak aku order
siakap 3 rasa,sotong celup tepung,kerang rebus
otak2,ikan cencaru bakar,kupang dan nasi lemak
air sirap,fresh oren & air panas.
best giler..
kenyang nikmatnyer x tau nk kate.
sedap sangat.
dah la murah,
hmmmm
boley la kami p lagi..
serba sedikit aku upload pic ye..


dok posing b4 naik kete...



aku n my little sister...
die nk posing gan aku...
dah la tym ni aku nga gayut gan mekda...mekda harus la bangga...
event pic die xda.
ahahhahahaha

adik aku irah wat aksi yang cumel skali
muka2 ceria nk p makan ikan bakaq..
















1 comment:

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...