..

..

Followers

Thursday, December 9, 2010

cuti2 sem...toink2..

Aku sangat seronok bile cuti sem.Ade saje tempat2 yang aku family aku bawa p jalan2.Kebetulan hujung minggu yang lalu,makcik aku dari KL datang ke rumah kami.KOnon nak wat surprise la datang umah.Nasib la aku satu famliy ade rumah.Kami baru je pas balik kenduri kawen.Yela penat n kekenyangan makan lauk kenduri punyer pasal.2 malas nk p jalan2,tapi oleh kerana makcik datang,kami pon p la jalan2.Mula2 makcik ajak p wonderland.Tapi x jadi disebabkan oleh keramaian orang di disana.So kami tukar plan.KAmi pergi ke ZOO melaka.Wah.......sangat seronok.Dah lame x masuk zoo.hehehehehe..mcm2 gaye kami posing di sana.
ni mula2 sampai di pintu masuk zoo.Aku la yang tangkap pic ni.2 pasal x da pic aku.heheheheheheheheehhehehe
pastu jalan2 cikit nmpk burung kakak tua,aku lah yang berposing..yeah........comel gile burung itu

kemudian,kami jalan2 lagi ke depan tengok ade ape lagi di haiwan di zoo ni
ni mengkarung.

.

buaya yang sangat tajam ye giginyer.



bangau ni serius pandai berbaris dan tegak je ...
agaknyer mereka nk tunjuk yang mereka ni displin la kot
hahahahahahahaa..



gajah..
i miss to see u...
hohohoho.
bile tengok haiwan2 ni.
suka je.
xtaw la nape.


ni part yang aku paling suka.
Aku dan sepupu menaiki kuda.
Kuda 2 sangat la tinggi.
Die berumur 19tahun dan nama die kiki.
Aku dapat tau dari orang yang pegang kuda ini ketika aku menaikinyer..
best gile naik kuda.
2 la first time kot..


aku lupa la nama haiwan ni.
papepon die cumel.
Suka tengok ekor die.
dapat la pegang die..
best mcm kucing pon ade ekornyer la.


hahahahha
ni bile dah penat berjalan2 satu zoo.
ambik kau,lenguh2 satu badan.
x abis tengok semua haiwan pon..


dok depa2 duk penat aku n adik aku makan aiskrim smbl posing
hehehhe
entapape jer aku ni.,

hah..die sepupu aku kebuluq nk makan aiskrim 
setelah penat berjalan2...

ok la.ni serba sedikit jalan2 aku sepanjang cuti ni..
erm bile pergi berjalan seronok jer rasa.
yeah....
t ade jalan2 lagi..
hummmm
sekian..

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...