..

..

Followers

Thursday, October 27, 2011

retis yang cun n cute..



 ini adalah kali kedua aku pergi ke FINAS.
sangat la suka kerana kita akan berjumpe dengan retis yang boley kita tgk depa depan2x..
huhuhu,dan yang paling penting dapat bersnap2x pic with them..
mereka sangat la sporting

ni adalah pic aku bersama kawan aku dengan pengarah terhebat la..
cool kan die,,'
nmpk hencem gitu..
hohohoho
bile die hencem kami adalah si cantekkk..lalalalalaa
adalh lagi cute n mute.
iaitu diana daniella
dah la kurus n cantekk..
aku dapat rasa pinggang die..fuhh...kurus beb..
sangat x berlemak2x cm aku ni..
mesti die jage makan die kan..hehehehe
papepon die sangat happening bile bersnap2x..
sanggup melayan peminat2x die..cam2x gaya la aku pose dengan die..hihi
best..
dan yang cilik molek ni adalah tam..
ni pon hencem..
rambut die terpaCAK2X..HEHEE

LAST  sekali aku posing gan member yang g ke finas.
aku dan yat la paling senior..
yang laen baru second year..
best la p sana..
memang x rugi pon...
ade lg t mesti nk p lg..
tu je aku nk share gan korang..
wee
salam..papai..
tq for reading..

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...