..

..

Followers

Monday, April 4, 2011

aku x marah kamu la!!!!!

entry ni ditujukan khas buat insan bernama deeba nur..
firstly.aku x marah pon gan ko la..cuma aku bz gan assigment n bz nk final lagi x bape hari ni...
.ko jgn la pk bukan2 la..ish ko ni..aku bukan x nk dengar pon punyer cite..


hari tu bukan aku xnk angkat call ko ..aku tertido dan then kedit lak xde nk calling2 ko...
jd cm tu la al kisahyer..
maklum la hujung sem ni gok..
pitis kan selalu x de..
walaupon kite jarang calling aku tetap ingat kat ko la deba.nk dengar prob ko..
aku kan penasihat ko yang berjaya..ko pon penasihat aku yang berjaya..hahahahahahahahhaha



kite tetap kawan sampai bile2 tau..jangan lupe kat aku lak..walaupon berbeza negeri x melambangk ite x boley berkawan..
i luv u so much too!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...