..

..

Followers

Tuesday, March 8, 2011

ala selendang..

hai...
hohohohoho..
harini bosan2.
 gara ponteng kelas Investment.
hujan lebat gile2..
maklum la terengganu ni dah lame x hujan..
panas je sepanjang hari nk dekat gan laut..
hmmm
oleh itu
aku nk share la sumthing gan korang..
orang lain dok bis zaman berselendang..
aku baru nk berjinak2x..
hehehe..
ni gara2  rumit aku la iaitu erika adah..
Sebelum ni memang la  berniat nk pakai  selendang tapi  x de orang nk ajar..
enta cm ne satu hari tu rumit aku ajar n aku terus excited nk pakai..
kebetulan plak de pasar malam..
terus p beli selendang... 
ni dua baru ku beli
...

ni la selendang yang belum dipakai oleh aku..
hasilnye t eh jap lg kat bawah ni mesti korang nmpknyer...
hahahahhahahahahahahaha
kalau x cumel tu mkner orang lain la..
if cumel tu..
baru aku eh..
pasan cantik je x bis2x..

ni selendang love2 tu..

ni selendang pelangi2x..
hmmm
baru dua selendang ..
ni akan ku beli byk2 untuk buat koleksi..
hihihihihihihi
...
P/s:kite harus la yakin dengan ape yang kite pakai...walaupon ia baru untuk kite;p

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...