..

..

Followers

Wednesday, February 2, 2011

hati ini telah buta dengan C!nTa...^_^



pejam celik........
....
.........
...
dah berjalan2 dah masa ni eh...
hehehehee
kelakar la..
cam x percaye pon ade..
apaepon  i love him so much..
harap orang lain xmo ambik die dari aku..
okey!!!!!!!!!!!!
aku xnk bagi jugak..
tapi lau jodoh aku xde gan die.
Aku terpkse la redha je nanti :)
apepon pon aku berdoa..
aku gan kekal dengan die..
chayok2 lina!!!!

harapan aku...
harap2 aku bahgia bersama die 
walaupon kadang2 ade dugaan yang datang...
^_^


 ini pic diedit oleh  si die.
cumel x korang???????
cumel kan...hahahaha
xpe2.aku ni mmg pasan cumel pon..
sebab dimple ku tetap nmpk ..
oopps terbelagak sudah!!!!!!

No comments:

Post a Comment

''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...