..

..

Followers

Showing posts with label sEgMeN. Show all posts
Showing posts with label sEgMeN. Show all posts

Friday, November 25, 2011

Contest blog simple by BUBU

salam.
hari ni nk joined segmen lg..
sila klik link ini
syarat die kena buat slogan..
hmmm so aku joined la ni..:0
slogan saya
::saya suka tgk blog yang ade header yang cantik walaupon saya xde header yang cantik::
 orang yang saya nk tag:
sekian


Monday, November 21, 2011

Jom join BLOGLIST nurulAuni tahun 2011

 salam.harini aku joined dua segmen..
satu yang td n ni yang second..
mai la pakat2x  joined segmen dianjurkan oleh nurulauni..
sila klik banner tuk joined ea..
P/s beliau: segmen ni sy nak buat sehingga tarikh 30 . 11 . 2011 jam 10.05 malam..

Segmen : cik eiyda nak review blog korang!!


salam..
selamat petang semua..
saya joined lg segemen 
ni la segmen die..hee
klik banner jika mau joined
orang yang di tag:

Syarat2 :
1) (Wajib) Mempunyai blog..
2) (Wajib) follow blog cik eiyda..
3) (Wajib) like page Ameiyda140210..
4) (Wajib) Letak banner kat entry korang...
5) (wajib) link entry korang di ruangan komen cik eiyda..
6) (wajib) tag 3 orang...make sure dorang tahu okey..
7) (tak wajib) bagitaw apa yang korang suka tentang blog cik eiyda... J
Senang kan syarat2 cik eiyda...apa lagi jom join cepat..sebelom terlambat..hehe
Segmen ini cik eiyda buat 10 hari sahaja...
Mula: 20/11/2011 (3.00 petang)
Tamat: 30/11/2011 (5.30 petang)
cik eiyda akan pilih 5 blog yang cantek...dan cik eiyda akan review blog yang terpilih itu..

Thursday, November 17, 2011

segmen:lagu di blog saya



hai semua,,
td g jejalan lg blog orang..
so ternampak lg segmen2x yang best2x..
lagu di blog saya..
hmmm bz2x pon sempat lg nk update blog ni..
rindu la x mengonlinekan diri tgk blog ni....
korang nk tau kenapa letak lagu 
perpisahan nyanyian aizat ni.
1.sebab ade lagu die sedih..
2.maksud yang mendalam kepada  saya
3.penah kenal sumone yang special tapi semua dah berakhir cm tu..
4.maybe lagu ni la menjadi kenangan saya dan si die..
klik link jike mau joined.
sekian

Sunday, November 13, 2011

aku suka menaip(di tag)

camat petang semua..
hai korang..
saya ditag oleh syu..
tajuk entry seperti pic di bawah

saya telah joined segmen ini..
kepada blogger yang bertuah tuk di tag oleh saya ialah




tarikh tutup segmen ini 17 nov 2011
kalau rasa nk diri direiview oleh beliau mai la joined,
anda bertiga saya pilih kerana selalu anda di shoutbox saya di minggu ini..
sekian..:)

Saturday, November 12, 2011

Segmen: HasrulHassan Jelajah dan Gegar Blog 2011 !!

 saya mau join segmen ini.,hee


Nama sebagai blogger :  dimple gurlz
Nama blogger: http:://liena2402.blogspot.com 
Tarikh mula berblog    :   bulan Ogos 2010
Target                        :  nk follower byk2x seperti blog2x yang lain dan target tahun ni 100..

p/s:jum joined kepada yang berminat..tarikh tutup 13hb.2011 jam 10pg
klk banner untuk penyertaan
sekian


''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...